fredag den 12. oktober 2012

Fri fra skole

Hejsa. I dag har jeg haft fri fra skole fordi vi har haft motionsdag. Jeg har viiiirkelig ondt i mit ene knæ og jeg skal snart til VM i dans så jeg må ikke være alt for vild med mine knæ, så jeg kom altså ikke i skole i dag. I stedet har jeg hjulpet min mor med at hænge vasketøj op udenfor og gjort lidt rent i hendes salon (Hun er frisør). Ellers har jeg bare siddet helt alene og set en film i min seng og været på facebook  :) Nu er der efterårsferie, jeg ved ikke helt hvad jeg kan finde på at lave, men jeg skal ihvertfald træne med mit hold til når vi skal til VM :)



2 kommentarer:

  1. Tak for din søde kommentar!
    din blog er virkelig fin!
    glæder mig til at høre mere fra dig(-:
    Knus Cecilie
    ceciliebroustbo.blogspot.com

    SvarSlet