lørdag den 13. oktober 2012

Familien

I dag har mine kusiner og resten af min familien fra Jylland været på besøg og fejre min fars fødselsdag. Min søster var desværre syg så hun tilbragte meget af tiden i hendes seng. Vi har hygget os rigtig meget. Vi har set Voice, spist chips og har bare haft det super sjovt. Mine kusiner betyder meget for mig. Desværre ser vi dem ikke så tit da de bor i Jylland ligesom resten af min familie. Så det er jo bare super hyggeligt når man endelig er sammen med dem! 






2 kommentarer:

  1. Super fin blog :-)!
    Jeg følger dig fremover (-:
    - Du kan tjekke min fællesblog her: mutedechoes.blogspot.dk
    Du må meget gerne smide en kommentar til den eller følge den :-)
    - Og senere følgere jeg dig med min egen blog, som hedder:
    http://amazingtyping.blogspot.dk/

    Håber du er frisk, og tjekker dem begge to :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! :-) Jeg tjekker gerne dem begge to :D

      Slet